Sunday, March 17, 2013

dosa di facebook!

assalamualaikum..

ooo..taktau mane nak dimulakan..apa yg sy lihat dan ape sy rasa..
memandangkan sy tiada keje kat ofis...jadi sy buka pc terus on9 bka fb..
then,,ttb terpandang facebook Masih 'Ayu Walau Menutup Aurat'..

ok.kenapa?apa yg sy lihat??
sy terpandang video dosa 24 jam di facebook..debukkk! tetiba rasa tah.xtau cano nk ckp..berdebar pun ia..tp seyesly ia wat sy  rasa takut sgt..takut saya mati tetiba..ALLAHUAKBAR!

rupanya dalam sedar xsedar da byk sy rosakkn diri saya dengan upload gmba2 yg blh menimbulkan fitnah..dan menampakkan aurat2 saya...

so sini saya nak share la video tu agar sama2 kita dapat memperbaiki diri..



*bkn tujuan untuk mengaibkan.sbb saya share ni pun dr kenalan fb

InsyaAllah..sy sendiri pun akan terus berusaha berubah ke arah yang diredhai ALLAH..sbb saya sendiri pun xsempurna..banyak cacat celanya...byk khilafnya..............

No comments:

Post a Comment